چرا غذاخوری های نظامی همه 1 لیتر ظرفیت دارند؟

Sep 05, 2024

پیام بگذارید

زیرا اگر ظرفیت غذاخوری نظامی خیلی کم باشد، آب کمتری در خود نگه می دارد که مقرون به صرفه نیست. اگر ظرفیت بیش از حد زیاد باشد، سنگین و حجیم خواهد بود که بر حمل تأثیر می گذارد. مواد مورد استفاده در غذاخوری های نظامی نسبتاً محکم است و می توان از آن برای نگهداری چای سبز یا سایر نوشیدنی ها استفاده کرد.

ظرفیت انباشته غذاخوری های نظامی نیز بر اساس تجربه چندین ساله خلاصه و طراحی شده است. معمولاً یک لیتر آب می تواند نیاز روزانه فرد به آب آشامیدنی را تامین کند (به استثنای آبی که از وعده های غذایی به دست می آید) و ارتش نیز می تواند در طول راهپیمایی ها آب را جبران کند، بنابراین ظرفیت یک لیتری بهترین تعادل بین ظرفیت و وزن است.